joi, 30 mai 2013

Jumatate din viata mea

Esti supus stiintelor exacte,
Si iti duci viata prea departe.
Ma vezi, ma stii ca pe o carte deschisa,
Dar inchizi ochii si ma simti inchisa.

Ma visezi,ma doresti insa mergi suspinand,
Destinul tau e bland,sa nu-l termini plangand!
Fiecare paseste pe marginea fina a vietii,
Dar se inteapa de razele ascutite ale diminetii!

Pentru tine scriu aceasta poezie,
Pentru tine o sa o citesc cu mandrie,
Pentru tine voi fi tot timpul,
Pentru tine imi va pieri gandul.

Am rasarit dintr-o durere,
Si am facut o afacere cu viata,
Am soptit frunzelor sa ma anunte,
Daca te vad dimineata.

Am zburat pana la tine acasa,
Si ti-am lasat apoi un bilet pe masa.
Erau scrise cuvintele tale..
De mine, din flori si din petale.

Destinul ti-a condus jumatate din viata,
Insa ai simtit prea aproape mersul pe ghiata.
Mi-ai furat durerea din inimioara-mi de argint,
M-ai bucurat, dar mi-a fost greu sa te ating

Te-am vazut si te-am urmat,
Te-am prins si de tine..
Nu mai vreau sa ma despart!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu